Teljes hossza: 16400 mm, tehát majd 16 és fél méteres volt a 4 tengelyes csuklós.
A háromtengelyes un. FAÜ IC-620 jellegrajza.
A háromtengelyes un. FAÜ IC-620 a Mávaut égisze alatt.
Gyűjtésem szerint a két FAÜ-s csuklós után, több FAÜ-s, ill. BKV-s
első szériás 620-as került a Szabolcs utcába csuklósításra a MÁVAUT részére.
Két buszról a saját, 70-es évekbeli gyűjtésemből tudok.
GA-09-55
GA-09-71
Lehet, ez a fotó valamelyik 620-as feléledése.
Néhány IC-620-ast a Volán egyéb, oktató és EÜ-s busszá alakított.
Gyűjtésem szerint a két FAÜ-s csuklós után, több FAÜ-s, ill. BKV-s
első szériás 620-as került a Szabolcs utcába csuklósításra a MÁVAUT részére.
Két buszról a saját, 70-es évekbeli gyűjtésemből tudok.
GA-09-55
GA-09-71
Lehet, ez a fotó valamelyik 620-as feléledése.
Gyűjtésem szerint a két FAÜ-s csuklós után, több FAÜ-s, ill. BKV-s
első szériás 620-as került a Szabolcs utcába csuklósításra a MÁVAUT részére.
Két buszról a saját, 70-es évekbeli gyűjtésemből tudok.
GA-09-55
GA-09-71
Lehet, ez a fotó valamelyik 620-as feléledése.
Gyűjtésem szerint a két FAÜ-s csuklós után, több FAÜ-s, ill. BKV-s
első szériás 620-as került a Szabolcs utcába csuklósításra a MÁVAUT részére.
Két buszról a saját, 70-es évekbeli gyűjtésemből tudok.
GA-09-55
GA-09-71
Lehet, ez a fotó valamelyik 620-as feléledése.
Gyűjtésem szerint a két FAÜ-s csuklós után, több FAÜ-s, ill. BKV-s
első szériás 620-as került a Szabolcs utcába csuklósításra a MÁVAUT részére.
Két buszról a saját, 70-es évekbeli gyűjtésemből tudok.
GA-09-55
GA-09-71
Lehet, ez a fotó valamelyik 620-as feléledése.
Gyűjtésem szerint a két FAÜ-s csuklós után, több FAÜ-s, ill. BKV-s
első szériás 620-as került a Szabolcs utcába csuklósításra a MÁVAUT részére.
Két buszról a saját, 70-es évekbeli gyűjtésemből tudok.
GA-09-55
GA-09-71
Lehet, ez a fotó valamelyik 620-as feléledése.
Az 1974-es Fővárosi Tanácsi határozat adott egy első lökést egy új trolibuszjármű tervezéséhez,
és az ekkorra már jelentősen túlfutott IK-60-asok cseréjéhez.
Még ebben az évben egy üres szóló és egy csuklós Ikarus szekrényt vásárolt a BKV,
melyeket selejtezésre ítélt ZIU-5-ösök berendezésével szereltek fel.
Ezekből lett a két új prototípus trolibusz: a későbbi 100-as és a 600-as.
Műszaki tartalomért kattints a http://villamosok.hu/troli/ik-280-100-as/index.html oldalra.
A 600-as – noha megfordult gyakorlatilag mindenhol, ahol ZIU járt – a ’80-as évek elején a 79-es vonal törzskocsija volt. Azonban ez a prospektus-fotó nem a ott készült, hanem a Százados utca és a Sport utca kereszteződésében.
Megfigyelhető a pirosra festett trilexes keréktárcsa: egy időben szokásos fényezési minta volt, sokáig lekopva látható is volt a trolikon.
Selejtezés után félreállították, hogy felújítsák a eredeti állapotára,
de végül úgy „szétrohadt”, hogy egy másik korabeli autóbuszból csinálta replikát.
A képen látható T295-ös az 1983 november 29-én beszerzett BU 88-41 frsz.-u Ikarus 260 -as.
1995 februárjában adták át a Trolibusz üe.-nek
Foto: Izsó Zoltán