Pótkocsi vontatás
A megnövekedett utasszám miatt 1954-ben a FAÜ bevezette az autóbuszok pótkocsi vontatását. Az FVV később, csak 1960-ban vezette be a pótos üzemet: az első széria Általános Mechanikai Gépgyár (ÁMG, Székesfehérvár) által gyártott pótkocsit ekkor vette át. 1961-ig az idekerült pótkocsik TP000-TP054-es pályaszámokat kaptak.
1962. július 1-től a pótkocsik a 900-as számcsoportba kerültek. Összesen 59 kocsi közlekedett az FVV állományában, ebből a 921-940 volt új beszerzés, a többi a FAÜ-től lett átvéve.
Az ÁMG gyártmányú trolibusz-pótkocsik főbb műszak adatai
Ülőhelyek száma: 26
Hosszúság: 6800 mm
Szélesség: 2500 mm
Tengelytáv: 4150 mm
Önsúly: 3875 kg
938
T241 -> 318II
319 -> T243II ADOMÁNYOZÓ:FARNADI ZSOLT
T273 -> 331II
ADOMÁNYOZÓ:FARNADI ZSOLT
1962
T271 -> 329II
T276 -> 333II
T282 -> 337II
T286 -> 340II
T289 -> 343II
T295 -> 345II
A pótkocsis trolibuszok szinte kizárólag a 75-ös vonalon üzemeltek 1968-ig. Ezután a járműveket selejtezték.