1961-ben 49, 1963-ban 65, 1966-ban 60 és 1967-ben 49 kocsit készített. Az utánfutórészekhez 148 Tr5-ös, 169 Ikarus 60-as és két Ikarus 620-as karosszériát használtak fel. Bérmunkában a Fővárosi Villamosvasút részére 54 csuklós trolibuszt, a budapesti és a szegedi AKÖV, valamint a Pécsi Közlekedési Vállalat részére több csuklós autóbuszt gyártottak.
A néhány nullszériás autóbusz 1961 április elején az óbudai 6-os viszonylaton közlekedett. A sorozati kocsik 1961 júliusától jelentek meg a főváros utcáin. A nagykörúti 12-es és 12A vonalán váltották fel a régebbi típusokat.
1961.
Még „0” szériásnak számító 25.
1955.01.28 GF-797 -> GA 04-90,
Csuklósítás 1961.10.20 GA 59-74 -> GA 83-25
„S”: 1968.01.07
1955.12.02, GF-860” -> GA 06-70
1961.12.15 csuklósítás: GA 59-93 GA 83-44
„S”: 1968.01.07
Az 1955. márciusi GF-827” -> GA 06-39 Csuklósítása után: GA 59-97, majd GA 83-48
Csuklósítás: 1961.12.22, „S”: 1968.08.08
1955.03.21 GF-836” -> GA 06-47
1962.01.19 csuklósításakor: GA 59-69 -> GA 83-73
„S”: 1968.08.12
A 100. GA 59-55
1952.09.17 GF-680 -> GA 04-14
1962.07.21 csuklósítás: GA 59-55 -> GA 83-59 „S” 1968.08.12
1952.09.08, GF-663 -> GA 05-61
1962.02.16, csuklósítás: GA 58-96 -> GA 83-80
„S”: 1968.06.07
1956.07.20 GF-914 -> GA 07-49
Csuklósítás, 1963.10.19 GA 84-87
„S”: 1972.10.29