
A GN rendszámcsoportba tartozó, egymáshoz képest tucatnyi,
apró eltérést mutató nullszéria első példánya a
GN-300
már forgalomban.
GN-327
GN-353
Herendi porcelán „utaslámpák”
Egy, az elsőszériás faros jegyeit mutató 55-ös, Székesfehérváron 1961-ben.
Az 1957 és 1959 között gyártott farosok fényszórói már a lökhárító fölé kerültek, de a díszrácsmég hiányzott.**
A Mávaut 16 autóbusza, mint városnéző az IBUSZ megrendelésére.

ÉV 1961. KÉPSZÁM 91959 ADOMÁNYOZÓ UVATERV
„Apu, hogy fér be az a nagy elefánt….”

A második világháború előtt a Dreher család vadászkastélya volt.
A '60-'70-es években a Mávaut igen sok látogatott turistaházhoz indított járatot.
Rendszerint nem igen volt ülőhely!
Az un. „majompofájú” farosok mellet, egy szovjet exportból itt maradt
Ikarus LUX

ÉV 1966 KÉPSZÁM 65446 ADOMÁNYOZÓ Magyar Rendőr

ÉV 1966 KÉPSZÁM 126424 ADOMÁNYOZÓ Bauer Sándor


Ezt a tájat, csak farossal tudom elképzelni.
Az AKÖV3 Ikarus 55-e, kissé megviselt „fenékkel”, Tiszaszederkényben.
1976. Az utolsó darabok egyike. Vitán felül Csepel motorral!
Ez az 1974-ben készült felvétel gimnáziumi éveimet idézi. A képen egy orosz exportból itthon maradt Ikarus LUX, aminek színe olyan rózsaszín féle volt. A hetvenes évek elején sűrűn találkoztam ezekkel a fura színnel festett farosokkal a Váci út és Róbert Károly körút kereszteződésében iskolába menet. A másik, hogy abban az időben sokat eveztem és a csónakház a Megyeri Csárdánál volt, tehát sokszor utaztam a 3-as és a 10-es „villamoson”. Az már csak egyfajta plusz, hogy a faros jobb oldalánál látszik egy Zil, lehet én vezetem, mint tanuló.