A képek feltöltése folyamatban
A GN rendszámcsoportba tartozó, egymáshoz képest tucatnyi,
apró eltérést mutató nullszéria első példánya a
GN-300
már forgalomban.
GN-353
Herendi porcelán „utaslámpák”
Egy, az elsőszériás faros jegyeit mutató 55-ös, Székesfehérváron 1961-ben.
Az 1957 és 1959 között gyártott farosok fényszórói már a lökhárító fölé kerültek, de a díszrácsmég hiányzott.**
A Mávaut 16 autóbusza, mint városnéző az IBUSZ megrendelésére.
„Apu, hogy fér be az a nagy …..”
Az un. „majompofájú” farosok mellet, egy szovjet exportból itt maradt
Ikarus LUX
Ezt a tájat, csak farossal tudom elképzelni.
Az AKÖV3 Ikarus 55-e, kissé megviselt „fenékkel”, Tiszaszederkényben.
1976. Az utolsó darabok egyike. Vitán felül Csepel motorral!
Ez az 1974-ben készült felvétel gimnáziumi éveimet idézi. A képen egy orosz exportból itthon maradt Ikarus LUX, aminek színe olyan rózsaszín féle volt. A hetvenes évek elején sűrűn találkoztam ezekkel a fura színnel festett farosokkal a Váci út és Róbert Károly körút kereszteződésében iskolába menet. A másik, hogy abban az időben sokat eveztem és a csónakház a Megyeri Csárdánál volt, tehát sokszor utaztam a 3-as és a 10-es „villamoson”. Az már csak egyfajta plusz, hogy a faros jobb oldalánál látszik egy Zil, lehet én vezetem, mint tanuló.